maandag 23 mei 2011

Ik kan Alles

Ik kan een baby ronddragen in mijn buik, 9 maanden lang.
Ik kan die baby baren.
Ik kan borstvoeding geven, 6 keer op een dag. En dan 's nachts ook nog es.
Ik kan daarnaast ook nog tekenen en schilderen.
En ik kan boodschappen doen en koken.
Ik kan de was doen. Zelfs strijken kan ik.
Ik kan de rozen snoeien, zelfs die helemaal achterin.
Ik kan een woede-aanval van een kleuter trotseren.
Ik kan werken op een school.
Ik kan fietsen met een baby in een draagdoek, een kleuter achterop en een tas aan het stuur.
Ik kan een hele dag lang kolven met als resultaat 1 klein flesje melk.
Ik kan de avondvierdaagse lopen., nadat ik de hele dag heb gekolfd.

En ik kan als klap op de vuurpijl mijn nieuwe Fiat 500 met kind en al tegen de appelboom en in de rododendrons parkeren.