zaterdag 12 maart 2016

Lente

De lente is in zicht! En wat maakt dat mij ontzettend blij. Ik ben al hard bezig geweest in de tuin. Ruimte maken voor nieuw groen. Elk spoortje zon probeer ik op te vangen. Er kriebelt iets onder mijn huid. Het is de belofte van licht, warmte & genieten van de natuur.
Dus toen ik vanochtend heel vroeg wakker werd, moest ik dit even vastleggen. Eerder (een jaar of vijf geleden) maakte ik al eens een lentekriebels-kleurboekje. Hier is de versie van 2016.
Je kunt het bestandje printen en inkleuren, kado geven, doorsturen...wat je wilt. Want de lente is bij uitstek een uitdeel-seizoen. Deel je ideetjes, zaadjes, plantjes, rozenstruikjes :-)

Ik ben nog op zoek naar een sjiekere manier om dit kleurboekje te delen, maar zo kun je de afbeeldingen in ieder geval zien en naar je bureaublad slepen en uitprinten. Het mag heel klein geprint, het is een mini-boekje.





...wordt vervolgd!