donderdag 31 december 2015

2016

Ik heb een wens. Die borrelt al lang in mijn buik, mijn hoofd, mijn armen...
Ik wil heel graag dat mijn Awesomes Inspiratiekaartjes en Awesomes Kidskaartjes de wereld in gaan. Ik wil dat ze door mensen in de hele wereld gebruikt worden om meer inzicht te krijgen in hun zielsverlangens, hun hartewensen, hun eigen kracht, hun verborgen en weggestopte gevoelens. Zodat die er uit kunnen, waarheid kunnen worden. Zodat er niks meer verborgen blijft. En ze in liefde kunnen leven.
En dat laatste wens ik ook voor mezelf. Want ook ik vind dat moeilijk. Maar er is niets wat ik liever wil: mezelf, de mensen en de wereld om me heen liefhebben & bijdragen.

Vanaf medio januari 2016 zijn de kaartjes te koop op www.awesomes.nl. Voor €15 per pakje. In een prachtig en zorgvuldig uitgezocht doosje.

En vanaf morgen blog ik elke dag over een blind gekozen kaartje. Dan kun je me volgen. En zien wat de kaartjes met mij doen.

Ik bedenk ineens dat ik voor de Kidskaartjes mijn kinderen nog moet vragen om mee te spelen.
Want het is een spel. In mijn hoofd worden de dingen die ik mogelijk zie vaak zo groot, dat ze me afschrikken. Maar in 2016 mag het een spel worden. Een spel van groots denken en staan voor mezelf. En tegelijkertijd loslaten wat er niet is of wat ik niet in de hand heb.

Ik ben er klaar voor. 2106, her I come!

www.awesomes.nl