zondag 5 februari 2012

Inspiratiekaravaan

Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik op reis. Met de inspiratiekaravaan (http://www.bloeifactor.nl/berichten/inspiratie_karavaan_voor_onderwijzigers) naar La Classe in de Ardennen.

Ik ga met de Inspiratiekaravaan op reis naar de Ardennen en ik neem mee....

Ja, wat neem ik mee naar een plek met allerlei inspirerende, verderdenkende, weidsdromende mensen? Ik wordt verondersteld niet alleen inspiratie te komen halen, maar ook te brengen. Maar wat, hoe, wanneer?

Eerst bedacht ik dat ik iets moet kunnen. Vervolgens dacht ik dat ik iets moet weten. Iets meenemen misschien? Of iets voorbereiden? Iets laten? Rotte gewoonten, duistere kanten even parkeren halverwege de rit Gooi-Ardennen?

Ik neem niets mee. En ik neem alles mee.
En ik neem aan dat dat voor alle passagiers geldt.
We zullen niets tekort komen.