dinsdag 14 juni 2011

....nog 3nachtjes slapen en dan

Dan vindt het Reizend Boekfestival plaats bij de Tussentijd in Maarn. Ik mag er tekeningetjes gaan maken voor mensen. Ik ging er vanavond onzeker en moe heen voor de voorbereiding. Nu is het bijna 23.00 uur en zit ik kwiekfit op de bank. Ik kreeg energie van al die mensen die hun wijsheid en ervaringen willen delen met anderen. Die samen willen onderzoeken waar het leven, werk, leiderschap, samen iets creeren om gaat. Ontdekken wat er toe doet.
En ik? Wat draag ik dan bij, vraag ik me af. Wat is dan mijn wijsheid? Misschien kan ik goed kijken en door-zien? Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik weet diep in mijn hart dat als ik ga zitten, de tekeningen vanzelf komen. En dat wat er zich in mijn hoofd aan onzekerheid afspeelt totaal oninteressant is.
Ik ga mezelf verrassen vrijdag.

Wordt vervolgd dus