dinsdag 2 februari 2016

Dag 33 - 50 dagen Awesomes kaartjes

Geld. Daar gaat het vandaag over. 
Ik wil geld verdienen met dat wat ik graag doe: tekenen, Awesomes kaartjes de wereld insturen, kinderyoga, mensen helpen hun Awesome te vinden. 
Daar wil ik veel geld mee verdienen, zodat ik dat geld kan gebruiken om leuke dingen met mijn gezin te doen. En ik wil een inspirerende retraite Spanje doen. En ook wil ik graag mijn opleiding voltooien. Af en toe een kadootje voor de mensen om me heen, lekker uit eten, naar de film. Van het leven genieten zonder zorgen. Ik kijk er naar uit.

Maar hoe ga ik dat veroorzaken? Heel hard werken vind ik geen optie meer. Dat kost me mijn gezondheid. Heel veel nadenken en uitrekenen en tobben lijkt me ook geen goed idee, dat levert stress op. Maar wat dan wel?
Een kaartje:
Oh, daar moet ik even op broeden, geloof ik. Ik zie veel emotie. Loslaten. Wat zit er tussen mij en geld hebben?
Ik kom nooit geld te kort. Maar ik heb ook nooit veel geld. Het is een beetje niksig. 
Het is alsof ik het mezelf niet gun. 
Soms heb ik moeite met geld vragen voor wat ik doe. Geef graag wat kado. 

Ik weet dat de tijd is gekomen om niet meer bang te zijn. Gaan voor liefde, plezier & groei is nu aan de orde. Maar de geldkwestie (wat als het niet lukt met mijn eigen bedrijf?) blijft telkens terug komen. En ook de andere kant op: wat als het groot wordt? Te groot?
Zo tob ik dan verder.

Ik wil vrijheid. Ik wil vrij zijn in het besteden en vooral ook in het verdienen van geld. Vrij in hoe en waar en wie. 

Geld moet stromen. 

Hier laat ik het maar even bij. De doorbraak heeft blijkbaar tijd nodig.

N. gaat met een druk hoofd naar bed:
Het mannetje op de wolk. Stel je eens voor dat je op een wolk ligt. Voel maar hoe je voeten de wolk raken, je kuiten, je, knieholtes.....(en dan door tot de kruin).
Zachtjes zweeft de wolk weg en val je in slaap.