zondag 14 februari 2016

Dag 45 - 50 dagen Awesomes kaartjes

We zijn weer thuis. Moe, nog enigszins stuiterend van de afgelopen week (carnaval, werk, St Petersburg). Ik vond het heerlijk om weer zelf wat te eten klaar te maken. In mijn eigen keuken. En slapen in mijn eigen bed. Ik ben graag thuis. Met zijn vieren aan tafel. De week evalueren: wat was er leuk, lekker en lief de afgelopen week? 
We doen nog een imiteer, raad- en doorfluisterspel en daarna kiezen we kaartjes voor de komende week:

E. kiest haar lievelingskaartjes van vandaag:
Ze is er overduidelijk heel tevreden mee. 

N.:
"Ik denk dat het een hele leuk week wordt. Dat we weer lekker samen zijn."
En dat ben ik helemaal met haar eens. 

En dan ik:
En die sluit mooi aan bij het kaartje van gisteren, dag 44: de naar binnen gekeerde blik achter een boek. Het is tijd dat ik me wat terugtrek uit de grote acties naar buiten toe. De afgelopen weken ben ik erg "out there" geweest: Zachte Kracht organisatie, carnaval, op reis. Dat was heel tof allemaal. Maar het is nu tijd om weer wat in een rustiger ritme te komen. En om me te gaan beraden op Awesomes, de webshop, hoe nu verder? Hoe zorg ik ervoor dat ze de wereld in gaan? 

En ik? Wat heb ik nodig? Geen geren, dat voel ik wel. Ik moet nu het lef hebben om weer echt te gaan voelen. Mijn wilskracht wil me vooruit duwen: resultaat!! Geld!!!! Succes!!!! Maar het is niet de weg die goed voor me is.