vrijdag 19 februari 2016

De laatste dag -50 dagen Awesomes kaartjes

De laatste dag van mijn 50- daagse blogavontuur. Ik keek net even terug op de eerste dag en ontdekte dat ik meteen met de deur, of in dit geval het kaartje, in huis val. Ik heb helemaal niet uitgelegd waarom en waarover ik blog deze 50 dagen. Dat had ik op FB en in een mail wel uitgelegd. Maar voor mensen die onderweg binnen zijn komen vallen, was dat misschien vaag. Mijn excuses daarvoor.

De laatste blog-dag. Het was een avontuur en vooral ook een commitment. 50 Dagen lang doen wat ik beloofd heb: bloggen over kaartjes. Dat vond ik lastig, maar het is me gelukt. En ik heb er nog plezier aan beleefd ook. Ik heb de kracht van mijn eigen Awesomes kaartjes eens aan den lijve ondervonden. Ik heb mezelf er mee weten te steunen in moeilijke tijden. Dat vind ik echt gaaf. Ik was namelijk voor mijn burnout buiten mezelf op zoek naar antwoorden: "Zeg het me! Zeg me wat ik moet doen, denken, weten!". Maar als mensen dan echt eens advies gaven, deed ik er niets mee. Nu sta ik open voor advies, maar laat vooral mijn intuitie spreken.

En nu? Wat nu?
Nu leg ik de laatste hand aan mijn webshop www.awesomes.nl. En het wordt me toch mooi! Er komen 3 producten in: Awesomes Inspiratiekaartjes, Awesomes Kidskaartjes en....persoonlijke Awesomestekeningen. En daar wil ik graag iets over vertellen.

Sinds ik deze kleine intuitieve tekeningetjes ben gaan maken, heb ik niet alleen de pakjes kaarten ontwikkeld, maar ook persoonlijke tekeningen gemaakt. Op dezelfde manier: zwart-witte lijntekeningen. Simpel, helder, soms wat bevreemdend, maar voor de ontvanger altijd herkenbaar. Soms niet onmiddellijk, maar wel na een paar dagen of weken. Ik gaf de tekeningen altijd weg. Als afscheidskado of bedankje. Op een spiritueel festival. Meestal op visitekaart-formaat. Maar eigenlijk borrelde al lang het verlangen om deze 'coachende' tekeningen te gaan vermarkten. Anders geef ik alleen maar weg. En dat voelt niet meer goed.
Dus....rapapa....ze komen in de webshop! Binnenkort kun je bij mij een tekening bestellen, op A5-formaat. Je stuurt me je naam & adres. Ik maak een tekening. Die stuur ik je dan toe. En als je het fijn vindt, kun je een afspraak maken om nog een coachend nagesprek met me te voeren. Soms roept de tekening vragen op. Of wil je er nog meer uit halen. Of raakt ze iets wat je graag wilt onderzoeken.

Hoe werkt zoiets nou? Dat was mijn vraag vandaag. Want als er iets is wat ik graag wil, dan is het concreet zijn. Niet vaag. Dus kom op, kaartje er bij:
Die had ik de afgelopen 50 dagen nog niet gehad, geloof ik. Ik moest meteen glimlachen. Want ik weet heus wel hoe het werkt. Het werkt namelijk als aura-lezen. Elk mens heeft een aura of energieveld om zich heen. Sterker nog, alles heeft een aura: de bomen, de dieren, je huis, je voedsel. Je kunt leren die energie waar te nemen. Dat gaat verder dan kijken. Bij aura-lezen neem je de persoonlijke energie van een ander waar en benoemt waar die persoon op dit moment in zijn of haar leven mee bezig is, zich in ontwikkelt. Dat helpt die persoon verder op zijn of haar pad, met het maken van keuzes die het beste passen. Die keuzes maakt de aura-lezer niet. Die maakt de persoon die 'gelezen' wordt zelf.
Dus als ik een tekening voor je maak, kan die tekening je wijzen op patronen of ontwikkelingen waar je onbewust al mee bezig bent of voor open staat. Het is aan jou wat je hiermee gaat doen.

Zo, nu weet je wat ik doe en wat ik maak. Je weet inmiddels wel waar ik voor sta. En ik nodig je van harte uit om binnenkort (voor 1 maart) een kijkje te nemen op www.awesomes.nl . Ik zal zowel op Facebook als in dit blog een aankondiging doen wanneer het zover is.

Bedankt voor je luisterende oor. En ik hoop dat het volgen van deze 50-daagse jou iets opgeleverd heeft voor jouw leven en jouw keuzes. Want daarom blog ik. Natuurlijk vind ik alle aandacht ook heerlijk. Maar het gaafste vind ik als mensen, door de dingen die ik doe, zien hoe gaaf ze zelf zijn en wat zij willen doen met hun leven. Doe vooral niet zoals ik. Want dat doe ik al...Volg je eigen pad.
Jij bent namelijk....