maandag 18 januari 2016

Dag 18 - 50 dagen Awesomes kaartjes

ZInmiddels kijk ik elke dag uit naar mijn blog-moment. Voor mij is dit een meditatief moment.  Ik begin ook steeds benieuwder te worden naar het kaartje dat er op mijn pad komt.
Vandaag was het deze...
....na een heerlijke ijskoude winterse wandeling over de hei. 
Ik was benieuwd naar de oogst van vandaag. En legde het kaartje even weg.
Ineens bedacht ik dat ik steeds meer vertrouwen krijg. In mezelf. In het leven.
Ik vertrouw er op dat, als ik met de goede intenties mooie en fijne dingen doe, de resultaten vanzelf ontstaan. 

Vanmiddag haalde ik de Awesomes Inspiratiekaartjes en Awesomes Kidskaartjes bij de drukkerij op. Mooi!
Spannend! 
En waar ik mee voorheen heel doenerig en gehaast zou voelen, dacht ik nu: "wat mooi, daar ga ik eerst eens goed naar kijken en van genieten. Daarna komt pas de volgende stsp." Het hoeft niet meer allemaal nú, metéén, als-de-wiede-weerga!!!!!!!

Die appel valt vanzelf, als ik goed voor de boom zorg. 

E. kiest een kaartje
"Ja! Deze past bij me", zegt ze en houdt het kaartje vervolgens gelukzalig in haar kleine handjes geklemd tijdens het voorlezen.