donderdag 28 januari 2016

Dag 28 - 50 dagen Awesomes kaartjes

Wat een week! 
Het Zachte Krachtweekend voor vrouwen staat voor de deur. Gisteren de workshop Kindgesprekken. Een huis met een zieke man en twee hongerige, speelse en aandachtvragende kinderen.
Heerlijk! Druk! Flow!
Ik heb overal zin in:

Ik moest trouwens nog iets toevoegen aan gisteren. Heel idyllisch leek het plaatje: met kindje en Awesomes Kidskaartjes op het bed. Gezellig, fijn.
Maar daarna wilde het kindje niet slapen. En ik was inmiddels uitgestuiterd en niet meer zo zen als ik wilde zijn. En werd boos. 

Ik wil maar zeggen...niet alles is altijd koek en ei wat je leest.

Vandaag een heel kort blogje. Ik ga mezelf nu wat rust gunnen. Even niet meer werken, delen, druk zijn. Nu ga ik tijd nemen voor mezelf en straks voor mijn mooie dochters en man.